FITNESS

AEROBIK

Alakformáló Aerobic

NEM koreografált óratípus, mely kezdő vendégeknek is követhető, ahol célunk testünk átmozgatása, izmaink erősítése, formálása. A nagyobb izomcsoportok (far-, com-, has-, hátizom) erősítése mellett, fontos szerepet kapnak a mélyizmok, a core-stabilizáció, és az egyensúlyfejlesztés is. Az órán súlyzókat, rugalmas ellenállásokat, instabil alátámasztásokat is használunk. A legalapvetőbb mozgásminták megtanulásával, azok helyes kivitelezésével indítjuk az edzést, majd később összetett feladatokkal színesítjük az órát. Az órát relaxációval és nyújtással zárjuk. 

CoreTréning

A „core” szó jelentése központ – ez esetünkben testünk tartóizmaira, a törzsizmok összességére vonatkozik. A core training egy olyan edzéstípus, amely elsősorban törzsünk mély izmaira koncentrál, előtérbe helyezve minden olyan izomcsoportot, amely a gerincet és a medencét stabilizálja. A core training növeli hajlékonyságunkat, nyújtja a rövidülésre hajlamos izmokat, ráadásul egyensúlyunkat is fejleszti. Nemtől és kortól függetlenül bárkinek ajánljuk, aki egy erős, stabil és mindemellett feszes törzsizomzatra vágyik. Nem csak külsőnkért tehetünk nagyon sokat ezzel az óratípussal, de edzésünk minőségét is nagy mértékben javíthatjuk. Az órát relaxálással és nyújtással zárjuk. 

AEROBIK

Fitt Anyu Torna

A FittAnyu Torna alapvető lényege, hogy szülést követően az édesanya úgy tudjon sportolni, hogy nem kell azon gondolkodnia, kire és mikor bízza rá gyermekét, hogy elmehessen edzeni, hiszen ezen óratípus alkalmával bátran hozhatja magával gyermekét, aki a torna alatt, korának megfelelően eszik-alszik-játszik-akár már egy-egy mozdulat erejééig bekapcsolódik az órába.

Az órára a baba 6 hetes korától lehet ellátogatni (császármetszéssel szült édesanyák esetében 12 hét elteltével, ajánlott, azelőtt kizárólag orvosi engedély mellett lehet elkezdeni ezen óratípust).

Ez az óra egy alakformáló aerobic, egy dinamikus gerinctréning, és egy core-tréning ötvözete, ahol kiemelt figyelmet fordítunk a hasregenerációt elősegítő gyakorlatokra, a mindennapi tevékenységeknél használatos mozgásminták helyes elsajátítására, tartásjavításra, nyújtásra.

Az órán maximum 6 baba-anya páros vehet részt.

Egyéni Kismama Torna (egyéni időpontban)

Ahogy nincs két egyforma nő, úgy nincs két egyforma várandósság sem. A terhesség alatt tapasztalt „nehézkességünk” egy része a mozgás hiánya, azaz fizikai passzivitás miatt lép fel. Kismamaként az inaktivitás gyakran eredményez egyensúlyi- és koordinációs zavarokat valamint kellemetlen érzéseket mindennapi életünkben. A terem vezetője, maga is két gyermekes édesanya, második gyermeke mellett végig aktívan dolgozott, mint edző. Tanulmányait és saját tapasztalásait egybegyúrva dolgozta ki kismamáknak szóló edzésprogramját, melynek főbb elemei a következők:

  • farizmok erősítése, mellyel a deréktáji szakaszt tehermentesítjük
  • mély és felületes hátizmok erősítése, mellyel ellentartunk a megnövekedett pocaknak
  • gátizmokat erősítő gyakorlatok, esetleges vizeletvisszatartás nehézségek megelőzésére
  • lábfej tornáztatása, illetve lábszár vérkeringésének fokozása
  • sok nyújtó gyakorlat
  • talpi fascia fokozott lazítása, az éjszakai lábikra görcsök enyhítésére/megszüntetésére
  • kismamasággal felmerülő kérdések tabuk nélküli megvitatása, hisz egy első gyermekes kismama tele van kérdőjellel!

Az óra összességét tekintve, lassabb, nem annyira feszes, sokkal inkább a kismamák aktuális lelki állapotára, közérzetére adaptált óravezetés várható. A várandós kismamákat második trimesztertől látogathatják az órát. Veszélyeztetett állapotban az óra nem látogatható!

AEROBIK

Senior Torna

50 éven felettieknek szóló kondíció javító torna, mely segít a fittség és mozgékonyság megőrzésében, a csontritkulás megelőzésében. A Senior Torna egy olyan mozgásforma, mely edzettségi állapottól függetlenül, bárki számára végezhető, mely segítségével megelőzhető az évek múlásával egyre nagyobb eséllyel fellépő mozgásszervi problémák és belgyógyászati betegségek kialakulása, ezen kívül immunrendszer erősítő hatással bír, illetve a mentális aktivitásromlást is jelentősen tudja csökkenteni. Az óra egy könnyedebb alakformáló aerobic óra és egy dinamikus gerinctréning ötvözete, tehát lassabb zenére, ízületkímélő, könnyen követhető gyakorlatláncokat végzünk, mobilizálunk, majd a talajon gimnasztikai gyakorlatokat végzünk, majd az óra levezetése érdekében pedig relaxálunk és nyújtunk.

Stretching

A stretching szó alapvetően nyújtást jelent, mely elnevezés többféle technikát is magában foglal. Célja az izmok és ízületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése. Rugalmasságunk fejlesztése nem csak fizikailag, de mentálisan is éppen olyan fontos. A stretching segít az izmok rugalmasságának helyreállításában, megőrzésében, fejlesztésében. Mindezek eredményeként csökken a sérülésveszély, az izomláz kialakulásának esélye és csökken a stresszhormon (kortizol) szint a szervezetben.

A stretching gyorsítja a regenerációt, ezáltal a regenerálódott rugalmas izom nagyobb erőkifejtésre, gazdaságosabb működésre, és nagyobb mozgásterjedelemben történő mozgásra is képes, mint a megrövidült merev izom. Ezért javasoljuk mindenkinek, aki rendszeresen sportol (legyen az futás, funkcionális vagy súlyzós edzés), de azoknak is, akik csak jól, egészségesen szeretnék érezni magukat a bőrükben. Emiatt született meg ez az óra, ahol testileg és lelkileg egyaránt gyakorolhatod a rugalmasságot, a befogadást és a könnyedséget.

Várunk szeretettel, ha úgy érzed:

  • Feltöltődnél egy biztonságos helyen
  • Szeretnéd kipróbálni magad, egy új helyzetben
  • Elmélyülnél még jobban ÖnMAGadban
  • Javítanál a rugalmasságodon
AEROBIK

Gerinctréning

Fontos! Ezen óratípusunk prevenciós célzatú, azaz nem helyettesíti a gyógytornát, nem kialakult betegségek rehabilitálására szolgál!

Az ülő életmódunkból fakadóan hanyag testtartás, később hátfájdalmak, akár gerincdeformitás, „gerincsérv” is kialakulhat, illetve ez a lelki állapotunkra is kihathat, így rossz közérzetünk, önbizalomhiányunk alakulhat ki.

Ezen az órán főleg a gerinc átmozgatásával, a has-és hátizmok erősítésével foglalkozunk. Az ülő-és mozgásszegény életmód miatt a megrövidült izmokat nyújtjuk, a megnyúlásra hajlamos izmokat pedig erősítjük. Ennek hatására megszűnnek az izomfájdalmak, szebb lesz a tartásod és jobban bírod a mindennapi munkából adódó terheléseket.

Ajánljuk ülőmunkát végzőknek, túlsúlyosoknak, csontritkulás megelőzésére, valamint azoknak, akik hajlamosak a hátukra pakolni pszichés problémáikat és mindenkinek, aki szeretne egy jót mozogni.

A foglalkozás egyéni és csoportos keretek között érhető el.

Sportrehabilitáció

Edzésmódszer, mely segít az egyént visszaintegrálni a rendszeres sportolás világába. A gyógytorna utáni második „lépcsőfok” ez tulajdonképpen. Ezen edzés során nem kifejezetten fitneszedzések értendőek, hanem tornagyakorlatok, manuális módszerek alkalmazása, különféle taping és bandázsolási technikák, táplákozási útmutatás, elektroterápia, köpölyözés is a “kezelés” részét képezi, az egyén állapotának és igényeinek megfelelő kombinációban.

Ebbe a témakörbe sorolandó a szülés utáni hasregenáció is.

Ez az edzéstípus kizárólag egyéni edzés keretében lehetséges.

AEROBIK

Személyi/páros edzés

Stúdiónkban lehetőség van egyéni, tehát teljesen privát edzésre, illetve páros edzésre is.

A személyi edzés folyamata:

  • anamnézis felvétel
  • állapotfelmérés
  • célmeghatározás, azaz mi célból edzünk együtt.
  • ezt követően szükség esetén korrekciós gyakorlatokkal alapozzuk meg a vendég célmeghatározására irányuló fitneszprogramját
  • alapozó gyakorlatok magabiztos elsajátítása
  • majdan a célnak megfelelő edzéstervek lebonyolítása

Az edzésprogram része az általános egészséges táplálkozás ismertetése, illetve az egészséges-, és tudatos életvezetésre való oktatás is. 

Az edzések előre egyezett időpontban történnek, így kérjük vegye fel az edzővel a kapcsolatot időpont egyeztetése céljából.

Tel.: +36 70 850 9070

Kempo

A kempo jelentés az ököl törvénye. A kempo egy tradicionális távol keleti harcművészeten alapuló, korszerű, állandóan fejlődő és megújuló sport. Ez a harcművészeti stílus az európai ember számára, az ő kultúrájához, életviteléhez kialakított önvédelmi rendszer. Megtalálhatók benne a karate alapállásai, lépései, védései, ütései, mindemellett a karate és a thai-boksz rúgásait is gyakorolják a kempot “tanulók”.

Megtalálhatóak benne az önvédelmi technikák és formagyakorlatok is, amit folyamatosan gyakorolnak és fejlesztenek. Ezen mozgásformánk egyéni – és csoportos időpontban érhető el egy, maximum két fő részére egy időpontot tekintve.

Foglalj időpontot a MOTIBRON!

A Motibro alkalmazáson keresztül lehetőséged van időpontot foglalni a kiválasztott edzésre-foglalkozásra és egyúttal lehetőség van kifizetni is azt.

ÁRAINK