+36 70 850 9070 info@mosolyhaz.hu

CSAPATUNK

Kedves Látogatónk!

Mayer Dea vagyok, szeretettel üdvözöllek a Mosoly Fejlesztőházban, melynek 2022. októbere óta vagyok igazgatója. Hadd osszam meg Veled rövid történetemet és azt, hogy miért vagyunk itt éppen most!

Egyik gyermekem autizmus spektrum zavarral és ADHD-val él, így életünk hatalmas kihívások sorozata. Családommal már évek óta jártuk a gyermekfejlesztések rögös útját, amikor nagy álmomat megvalósítva a Mosoly Fejlesztőházban kezdtem el a családok támogatását.

Az évek során elvégeztem a Kids és Life Coach képzést, és számos autizmussal és ADHD-val kapcsolatos képzésen vettem részt – köztük neuroaffirmatív, autizmus-specifikus pszichés támogatásról szóló szakmai továbbképzéseken is. Jelenleg családterapeutának tanulok, hogy még mélyebb, rendszerszintű segítséget tudjak nyújtani a hozzánk forduló szülőknek és gyerekeknek.

Miért éppen hozzánk forduljatok?

  • Mert magasan kvalifikált, tapasztalt szakembereink teamben együttműködve mindent megtesznek, hogy a lehető legjobb eredményt érjük el a fejlesztésekkel, legyen szó valamilyen neurodivergens állapotról, éretlen idegrendszerről, megkésett mozgásfejlődésről, vagy egyszerűen csak szívesen látnátok mozogni a gyerekeket.
  • Mert több szakemberünk személyes érintettség kapcsán pontosan tudja, milyen helyzetben vannak a minket felkereső családok
  • Mert hisszük, tudjuk, hogy a nálunk elérhető fejlesztések eredményesek, és hamarosan érezni fogjátok a megkönnyebbülést, reményt
  • Mert senkinek nem egyedül kellene végigmennie ezen az úton. Neurodivergens gyermek szülőjeként felismerem a gyermekeink (és családjaink) számára oly szükséges szülői támogatás, közösségi szolgáltatások és szakmai útmutatás hiányát. Célom, hogy segítsek betölteni ezt az űrt és pozitív változást hozni!

Köszönjük, hogy itt vagy, és hozzánk fordultál. Kérdés esetén ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot! Ezt az utat együtt járjuk, és mi szeretnénk melleted állni a nehéz lépéseknél!

BAGÓ ZSÓFIA

Konduktor – gyógypedagógus

Konduktor-tanító diplomámat a Semmelweis Egyetem Pető András Karán szereztem, majd az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán folytattam tanulmányaimat gyógypedagógia szakon, autizmus spektrum pedagógiája, valamint hallássérült személyek pedagógiája és rehabilitációja szakirányon. Elvégeztem a Magyar Mozgáskotta Módszert Magyar Gábor vezetésével, valamint a Vadaskert Alapítvány „A hiperaktivitás és figyelemzavar viselkedésterápiája” című képzését is. Emellett alapfokú művészeti vizsgát tettem moderntánc szakon.

BÁTHORY BOGLÁRKA

Pedagógiai szakpszichológus

Pszichológus diplomámat 2002-ben vettem át, szakvizsgát 2013-ban tettem, 2020-ban pedig DSZIT terapeuta végzettséget is szereztem. Pályámat iskolapszichológusként kezdtem, 2009 óta pedagógiai szakszolgálatban dolgozom, szakértői feladatokat látok el és nevelési tanácsadást végzek. A 3 és 18 év közötti gyerekeket pszichés állapotának és képességeinek feltárása, és a pályaválasztási tanácsadás mellett, munkám során fontos szerepet kap a hozzám fordulók igényeinek és szükségleteinek megfelelően az énkép- és önismeret fejlesztés, a szorongás oldás, konflikuskezelés, szülő-gyerek kommunikáció fejlesztése.

Kovács Kitti

Logopédus

Diplomámat az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán szereztem logopédus szakon. Már gyermekkorom óta közel kerültem a logopédiai munkához, és ez a korai tapasztalat segített elköteleződni a hivatás mellett. Tapasztalataim során megtanultam, hogy a legnehezebb helyzetekben is az együtt átélt sikerélmények adnak erőt. A munkám során nyelvi késés, nyelvfejlődési zavarok, artikulációs problémák és diszlexia prevenció területén nyújtok támogatást, a terápiás munkát pedig folyamatos továbbképzések és módszertani tanfolyamok (például SZIKRÁK, Mesezene, LogoTe) segítik.

VIDA ZSUZSANNA

Gyógypedagógus – Gyógytestnevelő tanár

Gyógypedagógus diplomámat az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán szereztem szomatopedagógia szakirányon. Ezt követően a Semmelweis Egyetem Mentálhigiéné Intézetében mentálhigiénés szakemberként végeztem, valamint a Testnevelési és Sporttudományi Karon gyógytestnevelő tanári képesítést is szereztem.
Szakmai tudásomat tovább bővítettem az Autizmussal élő gyermekek célzott pedagógiai ellátásának elméleti és gyakorlati alapjai képzésen, valamint a Mozgásos gyakorlatok a tanításban, fejlesztésben (homloklebeny-terápia) továbbképzésen.

NAGY DZSENIFER

Gyógypedagógus

Gyógypedagógus diplomámat az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán szereztem, autizmus spektrum pedagógiája és pszichopedagógia szakirányon. Munkám során a Magyar Mozgáskotta Módszert (Magyar Gábor) is alkalmazom, valamint a babzsák módszerrel is dolgozom. Fejlesztéseimben kiemelt szerepet kap a szociális és kommunikációs készségek célzott fejlesztése, az önismeret, az érzelemszabályozás és a társas kapcsolódások támogatása.

JUHÁSZ ÁGI

Life és karriercoach

Eredetileg közgazdászként végeztem, és hosszú évekig a pénzügyi szektorban dolgoztam vezetői és projektvezetői szerepkörben. Később a coaching felé fordultam, először üzleti területen, majd az anyává válás és kisgyermekes lét támogatására specializálódtam.

Life- és karriercoachként az anyaság lelki és gyakorlati kihívásaira, a karrier és család egyensúlyára, valamint a munkába való visszatérésre fókuszálok. Fontosnak tartom a tudatos stresszkezelést, az önbecsülés erősítését, és számos technikát alkalmazok ezek támogatására. Rendszeresen megjelenek szakmai felületeken, írok a HelloBaby magazinba, és alapítója vagyok a Moms@Work podcastnak és kapcsolódó mentorprogramoknak.

Femme Factory

Braun Anna

Konduktor – TSMT oktató

Konduktor és TSMT-terapeuta vagyok, korai konduktív felmérést és fejlesztést végzek, valamint TSMT vizsgálatokat, otthoni tornasorok felírását és egyéni mozgásfejlesztést kínálok. Babatornára is jöhettek hozzám.

Emellett étkezés- és evésfókuszú tanácsadással is támogatom a családokat, hogy a gyermek fejlődése a mindennapokban is harmonikusan tudjon zajlani.

Törp torna

Ambrus Klaudia

Gyógypedagógus

Gyógypedagógusként az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán szereztem diplomát, hallássérültek pedagógiája és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon. Tapasztalatot a siketek óvodájában szereztem, ahol 2020 óta dolgozom, korábban pedig többségi óvodában is tevékenykedtem.

Komplex gyógypedagógiai fejlesztésben szerzett tapasztalataim közé tartozik a beszédindítás, a hallási figyelem fejlesztése, részképesség-fejlesztés, diszlexia prevenció és iskolaelőkészítő foglalkozások vezetése.

HALÁSZ DOROTTYA

Gyógypedagógus-Jógaoktató

Elvégeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karon a gyógypedagógus képzést, oligofrénpedagógiai és szurdopedagógiai szakirányon.

Emellett Iyengar-jógaoktatóként a testtudat, a légzés és a tudatos mozgás fejlesztését is integrálom a pedagógiai munkámba, támogatva ezzel a testi-lelki egyensúlyt és koncentrációs képességet.